لذت زندگی
چگونه از زندگی لذت برد؟
 
 

زندگی باور می خواهد آن هم از جنس امید که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد،یک امید قلبی به تو گوید که خدا هست هنوز...



نظرات شما عزیزان:

وقتی تو هستی قلبم اروم میگیره
ساعت22:24---28 آذر 1392
بعد من برو با کسی که یه عمری دوسش داشتی واسه من بجز یه قلب تیکه پاره

چی جا گذاشتی ؟قلب من تو رو تا قیامت با خودش داره توی قبرستونه دلم خوش

اومدی بیچاره!!!......... سلام اومدی نگاه انداختی و رفتی ولی ما نامرد نیستم نظر میدییم وب قشنگی داری خواهرم ایشالا موفق باشی ممنون از این که از وبلاگم باز دید کردی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, :: 22:20 :: توسط : لاله درخشیده

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای شیرین و آدرس love121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 22421
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1